E-111Mały dom z garażem w bryle

Zamów

cena: 5 490 PLN
5 790 PLN
dostępność: 5 dni

Projekt domu E-111 Mały dom z garażem w bryle

Mały dom o prostej bryle, z kopertowym dachem. Rzut domu ma kształt prostokąta. Pomimo niewielkich rozmiarów domu, wysokie pomieszczenia ok.3m oraz duże przeszklenia dają wrażenie dużej przestronności. W części nocnej zaprojektowano dwie sypialnie i łazienkę. Ze względu na brak ścian nośnych istnieje możliwość dowolnej aranżacji sypialni. Istnieje możliwość powiększenia powierzchni użytkowej poprzez zaaranżowanie poddasza. W zakładce „Do pobrania” można zapoznać się z naszą propozycję aranżacji poddasza. Można je zaadaptować w ramach adaptacji projektu. Na rysunku podajemy jego powierzchnię netto, czyli po obrysie ścian.

UWAGA: projekt występuje też (jako NOWOŚĆ) w podobnej wersji z dachem dwuspadowym E-243.

Powierzchnia użytkowa 108,0 m²
Powierzchnia netto 127,4 m²
Powierzchnia zabudowy 174,7 m²
Garaż 19,4 m²
Strych 53,7 m²
Kubatura 368,9 m³
Wysokość budynku 7,5 m
Wysokość do okapu gzymsu 3,3 m
Powierzchnia dachu 240,0 m²
Kąt nachylenia dachu 30 °
Minimalne wymiary działki 23,3 x 20,4 m
Stan surowy zamknięty 318 300 PLN
Instalacje wewnętrzne 57 000 PLN
Wykończenie 137 700 PLN
Koszt budowy 513 000 PLN
Koszt budowy sys. gospodarczym 445 200 PLN

UWAGA: Podana cena promocyjna jest najniższą w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

ZAMÓW PROJEKT Z PROMOCJĄ !!!

Klientom indywidualnym kupującym ten projekt (naszego autorstwa) na stronie naszej pracowni www.e-domy.pl, oferujemy w promocji:

1. KOSZTORYS BUDOWLANY i PRZEDMIAR  ROBÓT ZA 129zł
2. TABLICA I DZIENNIK BUDOWY ZA 69zł
3. DODATKOWY EGZEMPLARZ PROJEKTU ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEGO ZA 1zł
4. PAKIET DODATKÓW DO PROJEKTU (o łącznej wartości ok. 1500zł) ZA 69zł

KUP PROJEKT U AUTORÓW Z GWARANCJĄ NAJNIŻSZEJ CENY

Jeśli zastanawiają się Państwo jeszcze nad wyborem projektu, jest możliwość pobrania naszego katalogu 2019 w wersji elektronicznej  pobierz katalog (ok. 80mb)

UWAGA: Koszty budowy podane na naszej stronie są kosztami szacunkowymi, określonymi na podstawie średnich, ogólnopolskich cen netto materiałów budowlanych i robocizny. W wycenie przyjęliśmy podstawowy standard wykończenia wewnętrznego i zewnętrznego. Ostateczne koszty inwestycji mogą się różnić w zależności od zastosowanych materiałów, kosztów robocizny dla danego regionu kraju, oraz przyjętego standardu wykończenia (zwłaszcza elewacji zewnętrznych). Koszty stanu surowego i wykończenia zewnętrznego są podane na podstawie obliczeń z kosztorysu budowlanego, natomiast koszt instalacji wewnętrznych szacowany jest na podstawie uśrednionych wskaźników, proporcjonalnie do powierzchni netto budynku.

Koszt podany na stronie dotyczy stanu deweloperskiego, a jako wykończenie określiliśmy (upraszczając) te elementy, które różnią stan surowy zamknięty od stanu deweloperskiego. Zatem "wykończenie" to w skrócie: tynki wewnętrzne, posadzki z ociepleniem (bez ostatniej warstwy podłogowej), wykończenie ścian zewnętrznych (ocieplenie, tynki oraz okładziny zewnętrzne).

UWAGA: Wycena szacunkowa nie zawiera wykończenia warstwy wykończeniowej posadzek (podłóg), tarasu, schodów zewnętrznych, drzwi wewnętrznych, łazienek, białego montażu oraz wykończenia wnętrza ponieważ jego koszt jest zależny od przyjętego standardu i rozbieżności mogłyby być zbyt duże. Podane na stronie koszty budowy są cenami netto. W przypadku zlecenia budowy firmie wykonawczej (kompleksowa usługa budowlana + materiały) należy doliczyć 8% VAT.

Koszty budowy tzw. systemem gospodarczym zakładają wykonanie pewnej ilości prac budowlanych we własnym zakresie oraz własną koordynację zakupów, w tym negocjowanie cen. Hurtownie budowlane często udzielają rabatów, a jeśli zakupów dokonuje firma wykonawcza, czasem część rabatu zachowuje dla siebie.

Technologia

Prosimy o zapoznanie się z rysunkami szczegółowymi (PDF).

Informację dotyczącą zakresu możliwych do wprowadzenia zmian w projektach, w ramach adaptacji przedstawiamy w zakładce zmiany w projekcie.

UWAGA: Nasze biuro nie wprowadza zmian w projektach. Nie udostępniamy wersji elektronicznej projektów.
Wszystkie nasze projekty są zgodne z wymaganiami Warunków Technicznych WT2021 roku.
 
Ściany 25cm ceramika + 18cm styropian*
Strop wylewany żelbetowy*
Pokrycie dachowe dachówka cementowa*
Ocieplenie posadzki na gruncie 20cm styropian
Ocieplenie dachu 25-30cm wełna mineralna
Stolarka okienna drewniana*
Wykończenie zewnętrze kamień, płytki klinkierowe lub drewno
Ogrzewanie gazowe, grzejniki*
Wentylacja grawitacyjna
Energooszczędność WT2021 EP < 70 kWh/(rok*m2)

*) UWAGA: zmianę materiałów, stropu itp. można wykonać w ramach adaptacji projektu u architekta działającego na terenie konkretnej inwestycji.

Dodatki

Pakiety można zamówić zaznaczając odpowiednią pozycję na liście "DOSTĘPNE DODATKI" przy zamówieniu projektu w zakładce ZAMÓW PROJEKT.

Dodatki można też dokupić później, po zamówieniu projektu. Informacje na ten temat są dostępne tutaj.

P R O M O C J A (klienci indyw.) - Zestawienie materiałów za 1zł - 1,00 PLN więcej

Ze względu na duże zainteresowanie wprowadzamy możlowość zamówienia za symboliczną złotówkę zestawienia materiałów do każdego projektu!

Komentarze

Aby dodać opinię wypełnij poniższy formularz.

Justyna
08.04.2021 / 22:11:12odpowiedz

witam. proszę o informację jaką jest wysokość ścianki kolankowej na poddaszu? Z góry dziękuję

Lukasz
24.09.2018 / 21:30:27odpowiedz

Witam. Czy jest możliwość zamontowania schodów otwartych a nie z betonu. Jakie rozwiązanie proponujecie z sufitem w wc

E-DOMY.PL
25.09.2018 / 16:31:11odpowiedz

Witamy. Możliwe jest zastosowanie schodów ażurowych o lekkiej konstrukcji. Pomieszczenie wc powinno być wykończone sufitem podwieszonym z płyty g/k. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Dorota
04.03.2018 / 21:54:28odpowiedz

Witam, czy ktoś w woj. łódzkim buduje lub wybudował ten dom ? Bylibyśmy wdzięczni za kontakt, gdyż planujemy budowę i bierzemy ten projekt pod uwagę a mamy kilka pytań praktycznych. dorusek22 [aT] tlen.pl

Dorota
04.03.2018 / 21:53:57odpowiedz

Witam, czy ktoś w woj. łódzkim buduje lub wybudował ten dom ? Bylibyśmy wdzięczni za kontakt, gdyż planujemy budowę i bierzemy ten projekt pod uwagę a mamy kilka pytań praktycznych. dorusek22 [aT] tlen.pl

martyna
02.02.2018 / 14:14:53odpowiedz

jaki jest wymiar okien w sypialniach na zdjęciu nr 9 w realizacjach?

martyna
29.01.2018 / 09:57:52odpowiedz

Czy obniżenie wysokości parteru do 2,75m nie będzie miało wpływu na architekturę domu? Czy pomniejszenie wneki przy frontowym wejściu domu o 50cm celem powiększenia kotłowni wpłynie bardzo na wygląd elewacji?

E-DOMY.PL
30.01.2018 / 13:50:15odpowiedz

Witamy. Takie obniżenie nie wpłynie negatywnie ani na wygląd domu, ani na rozwiązania budowlane. Należy pamiętać o korekcie schodów. Wnęka przy wejściu jest pomyślana jako symetryczna względem osi domu, ale proponowana przez Panią zmiana również będzie wyglądała dobrze. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Marta
20.10.2017 / 13:08:11odpowiedz

Projekt e-111 bezpoddadzą. A jaki byłby kosz przerobienia projektu? Bardzo mi na tym zależy, bo raczej w 90% będę budować ten właśnie wspaniały dom

E-DOMY.PL
20.10.2017 / 14:39:31odpowiedz

Witamy. Wszelkie zmiany należy wprowadzić do projektu podczas jego adaptacji. Koszty modyfikacji ustalić należy a architektem adaptującym. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Marta
18.10.2017 / 20:58:18odpowiedz

Witam, chciałabym zapytać czy jest możliwość zobaczyć ten projekt bezpoddasza? Nie potrzebuje dodatkowych pomieszczeń. Pozdrawiam

E-DOMY.PL
19.10.2017 / 11:11:53odpowiedz

Projekt E-111 jest projektem domu parterowego z opcją poddasza. Jeśli chce Pani zrezygnować dostępu do przestrzeni pod dachem należy zrezygnować z wykonywania schodów oraz ułożyć ocieplenie na stropie nad parterem, zamiast w połaci dachowej. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Piotr
27.02.2017 / 19:23:19odpowiedz

Witam, mam prośbę - może jest ktoś z okolic Krakowa/Katowic. Zależy mi bardzo na obejrzeniu domu. Mile widziane będą choćby zdjęcia. mail: p.dudek83 [aT] wp.pl. Z góry dzięki.

Szymon
25.03.2017 / 09:11:28odpowiedz

Jest szansa obejrzenia domu w okolicach Krakowa? Będę wdzięczny za odzew na adres: shivling [aT] gazeta.pl

Aga
29.12.2016 / 09:34:40odpowiedz

Dziekuje za odp. Mam jeszcze pytanie czy kotlownie z piecem gazowym mozna przeniesc na poddasze? Nie wiem czy bylyby spelnione wszystkie warunki, a zalezy mi na miejscu miedzy garazem a wiatrolapem... Jesli zakupie projekt to czy musze miec architekta dodatkowo, zeby jeszcze cos zatwierdzal, jesli tak to jakiego rzedu kosztow dodatkowych powinnam sie spodziewac? Pozdrawiam serdecznie

E-DOMY.PL
03.01.2017 / 14:18:29odpowiedz

Witamy. Kotłownia może zostać przeniesiona do wydzielonego pomieszczenia na poddaszu pod warunkiem zapewnienia odpowiedniej kubatury, wysokości (min. 2,2 m) oraz wentylacji pomieszczenia. Zmianę tę powinien wprowadzić do dokumentacji architekt adaptujący. Podczas adaptacji należy również sporządzić tzw. Plan Zagospodarowania, czyli narysować obrys domu na mapie działki do celów projektowych. Szacunkowy koszt takiego opracowania to około 2 tys zł netto. Cena zależy również od ilości i rodzaju wprowadzanych do projektu zmian. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Aga
10.12.2016 / 13:05:20odpowiedz

Witam, chcialabym zapytac co to za panele zamontowane sa zamiast okiennic? Czy sa one z drewna czy metalu, gotowe czy na zamowienie? Czy pelnia role krat? Czy sa zasuwane i maja jakies zamkniecie, czy to tylko ozdoba? Czy w woj. Lodzkim mozna zobaczyc e111?

E-DOMY.PL
12.12.2016 / 11:57:32odpowiedz

Witamy. Na elewacji zaprojektowane zostały przesuwne żaluzje drewniane (wypełnienie drewniane na ramie stalowej). Należy je wykonać na zamówienie, dostosowując do wymiaru okna. Pełnią one rolę zabezpieczenia przed nadmiernym nasłonecznieniem. Jest to produkt, który znaleźć można w ofercie wielu firm. Jeśli chodzi o realizacje w woj. łódzkim, prosimy o kontakt e-mailowy z naszą pracownią. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Przemek
15.11.2016 / 08:40:50odpowiedz

Witam, czy można prosić zestawienie materiałów do budowy E-111 na mail przemek.rebis [aT] gmail.com

San
13.11.2016 / 15:23:16odpowiedz

Czy w tym projekcie można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe?

E-DOMY.PL
14.11.2016 / 14:20:25odpowiedz

Witamy. W projekcie może zostać zastosowana kotłownia na paliwo stałe. Informujemy również, że w związku z nadchodzącą zmianą przepisów dotyczących zapotrzebowania na energię pierwotną, w przypadku tego projektu kształt komina może się lekko zmienić. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

San
13.11.2016 / 15:23:14odpowiedz

Czy w tym projekcie można zastosować ogrzewanie na paliwo stałe?

Grzesiek
17.10.2016 / 11:27:35odpowiedz

Witam, chciałbym się dowiedzieć jaki najlepiej rodzaj stropu wybrać dla tego projektu, na poddaszu będą znajdować się 2 pokoje, łazienka i garderoba. Jak wygląda to kosztowo.

E-DOMY.PL
17.10.2016 / 14:41:59odpowiedz

Witamy. W projekcie zastosowany został strop żelbetowy monolityczny. Pozwala on na dowolną aranżację poddasza. Jeśli podział pomieszczeń na poddaszu będzie określony, można zamiennie zaprojektować strop gęstożebrowy z odpowiednimi wzmocnieniami pod ściany działowe. Zmiana technologii stropu możliwa jest podczas adaptacji projektu. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Tomek
14.09.2016 / 14:38:07odpowiedz

pasuje mi ten projekt tylko ma za mały garaż, czy można go powiększyć tak aby zmieścił się samochód i wolna przestrzeń na różne graty, czyli ok 25 m, projekt 131 z podwójnym garażem chyba jest wizualnie za duży

E-DOMY.PL
15.09.2016 / 11:45:00odpowiedz

Witamy. Garaż może zostać powiększony w wyniku poszerzenia domu. Można rozważyć wówczas np. utworzenie drugiego tarasu przy pokoju. Zmiana może być wprowadzona podczas adaptacji. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Visual
05.08.2016 / 00:23:50odpowiedz

Witam czy istnieje sposób zeby dom przystosować do działki 21,4m szerokości ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? Pozdrawiam

E-DOMY.PL
05.08.2016 / 12:13:31odpowiedz

Witamy. Można po obu stronach bocznych granic działki zastosować w projekcie luksfery. I do tego minimalnie zwężyć garaż lub salon. Lepszego rozwiązania chyba nie ma. E-DOMY.PL

Gosik
17.07.2016 / 18:08:20odpowiedz

Ładny, mały domek. Poważnie rozważamy zakup tego projektu. Planujemy wejście domu od strony południowo-wschodniej. Czy układ tarasów i okien jest odpowiedni w związku z planowana lokalizacją?! Czy mogę prosić o propozycję adaptacji poddasza?! Czy ogrzewanie domu może być na paliwo stałę - ekogroszek. drewno?! Czy ten dom ma zaplanowany kominek?! Przepraszam dużo pytań, ale nie mam zbyt dużej wiedzy w tym obszarze, a muszę sama poradzić sobie z budową i planowaniem. Mój e-mail msgss [aT] interia.pl

E-DOMY.PL
21.07.2016 / 11:20:29odpowiedz

Witamy i odpowiadamy. 1. W Pani przypadku warto wybrać wersję lustrzaną i zlokalizować salon i taras od strony zachodniej. 2. Propozycja podziału poddasza jest do pobrania z naszej strony. Na czarnym polu, pod komentarzami jest przycisk DO POBRANIA. 3. Ogrzewanie może być na paliwo stałe, zmianę należy wykonać w ramach adaptacji. Do tego celu można wykorzystać nasz aneks - Kotłownia na paliwo stałe, opisany w zakładce DODATKI. 4. Dom ma zaplanowany kominek w salonie, przy dużym oknie tarasowym. E-DOMY.PL

Sebastian
01.04.2016 / 19:04:05odpowiedz

Witam , Czy któs buduje ten dom w woj.pomorskim ? albo wybudował?chętnie bym podjechał zobaczyć...wisniewski.sebastian [aT] yahoo.co.uk Dzieki

Ciekawy
05.08.2015 / 12:06:24odpowiedz

Czy ten dom można wybudować metodą szkieletową?

E-DOMY.PL
10.08.2015 / 13:56:05odpowiedz

Witamy. Dom może zostać wykonany metodą szkieletową. Zmianę technologii budowy należy wprowadzić podczas adaptacji projektu. W razie dalszego zainteresowania prosimy o kontakt telefoniczny. Pomożemy skontaktować się z firmą, która opracować może projekt takiej konstrukcji. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Adrian
07.04.2015 / 14:26:25odpowiedz

witam ,jaka jest ogolna suma scian zew. nosnych i wew. nosnych mierzona w m2

KAMII
04.04.2015 / 22:49:45odpowiedz

Witam. JAKI JEST CAŁKOWITY KOSZT POKRYCIA DACHOWEGO TAKIEGO JAKIE JEST W PROJEKCIE(RAZEM Z OKNAMI DACHOWYMI ITD.)

Paweł
22.04.2015 / 20:56:01odpowiedz

Witam obecnie czekam na dach i całkowity koszt achu plus dodatkowe okno to 59000 na gotowo

E-DOMY.PL
07.04.2015 / 12:17:06odpowiedz

Witamy. Przybliżony koszt pokrycia dachowego pokazanego na wizualizacji (bez termoizolacji i rynien) wyniesie około 35 tys. Koszt okien połaciowych to około 7 tys. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

KAMILL
27.03.2015 / 17:55:45odpowiedz

Witam. Jeśli ktoś z państwa buduje ten dom, to czy mógłby podać mniej więcej jakie jest zużycie rur kanalizacyjnych i o jakich przekrojach. Z góry dziękuję!

Ralffik
19.03.2015 / 21:14:45odpowiedz

Witam.Czy w okolicach Zgorzelca można zabaczyć ten dom ralffik [aT] o2.pl

Adrian
18.01.2015 / 14:02:58odpowiedz

Witam, czy mozna zastapic pustaki ceramiczne na beton komurkowy czy wytrzyma ciezar dacchu pokrytego dachowka ceramiczna czy sciany nie beda pekac

E-DOMY.PL
21.01.2015 / 15:44:06odpowiedz

Witamy. Pustaki ceramiczne można zastąpić pustakami z betonu komórkowego. Należy dokonać tej zmiany podczas adaptacji projektu. Projekt zakłada pokrycie dachu dachówką cementową, która ma większy ciężar od typowej dachówki ceramicznej. Tej zmiany również można dokonać. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Margareta
07.01.2015 / 19:56:20odpowiedz

Witam, jesteśmy na etapie urządzania i szukamy inspiracji, czy ktoś z Państwa ma już gotowy domek i mógłby podesłać zdjęcia lub dobrze doradzić? Będę wdzięczna za kontakt: mal.staniewska[aT]gmail.com

daniel
13.11.2014 / 13:44:41odpowiedz

Jakie jest zapotrzebowanie energetyczne domu EUco, EP wg projektu?

E-DOMY.PL
14.11.2014 / 10:13:42odpowiedz

Zapotrzebowanie na energię pierwotną dla tego projektu wynosi EP=117,0 kWh/(m2*rok). Współczynnika EUco nie obliczaliśmy. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Paweł
07.11.2014 / 19:46:03odpowiedz

Witam czy ktoś w woj. lubuskim okolice Nowej Soli Zielonej Góry Żar, buduje ten dom?? pytam w celu obejrzenia ponieważ jestem zainteresowany budowa tego domu.E 111.a to mój email kasisokolowska [aT] interia.pl pozdrawiam i

daniel
25.10.2014 / 20:50:05odpowiedz

Witam, czy jest możliwość obniżenia wysokości parteru o ok. 30cm do wysokości mniej więcej 2,65? Czy nie zepsuje to wyglądu?

E-DOMY.PL
28.10.2014 / 11:46:24odpowiedz

Witamy. Obniżenie wysokości parteru jest możliwe i nie wpłynie bardzo negatywnie na bryłę budynku. Aby zachować proponowane przez nas proporcje można rozważyć podniesienie ścianki kolankowej poddasza. Zmiana wysokości pomieszczeń, poza potrzebą przeprojektowania schodów, nie sprawi kłopotów natury konstrukcyjnej. Zmiana możliwa jest do przeprowadzenia podczas adaptacji projektu. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

sylwia
03.10.2014 / 22:01:07odpowiedz

Witam czy ktoś z państwa w woj. dolnośląskim buduje ten dom? jeśli można proszę o faktyczne koszty budowy, najbardziej interesuje mnie stan surowy zamknięty ? łącznie z adaptacja strychu i ewentualne foto ;) mój e-mail sylwiab_a [aT] interia.pl serdecznie dziękuje za wszelakie odp. i pozdrawiam

lukasz
06.09.2014 / 20:55:10odpowiedz

Witam, czy ktoś z Państwa zakończył w ostatnim czasie budowę tego projektu? Jaki jest całkowity koszt do stanu developerskiego(mat.+robocizna) ? dziekuje za odp. pozdrawiam

olo
14.09.2014 / 16:05:34odpowiedz

około 400 tys.

adam
31.08.2014 / 19:45:32odpowiedz

witam mam ptanie czy jest mozliwosc pociagniecia scian kolankowych na 3 warstwy plus wieniec i czy to nie zaszkodzi na te długie podciagi które znajduja sie jeden na tarasie drugi na oknie naroznikowym w kuchni pozdrawiam

E-DOMY.PL
31.08.2014 / 21:17:15odpowiedz

Podniesienie o 3 warstwy cegieł+wieniec zdecydowanie popsuje wygląd tego domu. Podciągi trzeba przeliczyć bo zmieni się obciążenie. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

artur
12.08.2014 / 21:30:02odpowiedz

witamy wszystkich,jak juz wczesniej pisalismy jestesmy w trakcie budowy tego domu. Co do projektu to nie mamy wiekszych zastrzezen,ale prosimy nie kierowac sie wizualizacja pomieszczen gdyz w rzeczywistosci przedstawiaja sie calkiem inaczej. Chodzi nam w szczegolnosci o lazienke.Przedstawiona w wizualizacji jako obszerna,co do wielkosci,i ustawna ale to jest mylne! Szkoda,ze biuro nie dolancza zdjec wszystkich pomieszczen w realu !!!!!????

E-DOMY.PL
26.08.2014 / 14:52:12odpowiedz

Witamy. Zapewniamy, że wszystkie prezentowane na naszej stronie rzuty i wizualizacje pomieszczeń opracowane są na podstawie rzeczywistych wymiarów mebli i wyposażenia oraz przy zachowaniu przepisów budowlanych i zasad ergonomii. Proponowana przez nas aranżacja jest w pełni możliwa do realizacji i późniejszego użytkowania. Proszę pamiętać, projekt E-111 to mały dom, a łazienka została zaprojektowana z bogatym wyposażeniem. Jeśli chodzi o łazienkę, to wizualizacja tego pomieszczenia nie była wykonywana do żadnego z naszych projektów. Na stronie prezentujemy tylko przestrzenie wspólne na parterze i kuchnię. Wizualizacje są komputerowym odwzorowaniem przestrzeni i subiektywne odczucia w rzeczywistości mogą być różne. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

tomix
18.08.2014 / 11:12:16odpowiedz

Witam, a gdzie macie Państwo wizualizację łazienki? Bo ma stronie jest tylko salom z jadalnianą i kuchnią. Czy są gdzieś jeszcze jakieś zdjęcia?

Adrian
27.07.2014 / 10:56:57odpowiedz

Witam jaki to rodzaj dachówki i kolor

E-DOMY.PL
12.08.2014 / 22:51:16odpowiedz

Dachówka brass tegalit, kolor grafitowy.

olo
12.07.2014 / 10:48:42odpowiedz

Informacja przedstawiona przez Pana Pawła o możliwości wybudowania domu w sso za 100 tys. złotych to dobry żart. Obecnie buduję ten dom i stwierdzam, że stan sso to koszt od 160 do 200 tys. złotych.

TOMEK
14.07.2014 / 20:03:25odpowiedz

Ja jesstem ziainteresowany tym projektem,mowi pan ze buduje ten domek ale przedzial cenowy to niezly rozmach 40 tys roznicy troche smieszne albo pan wie ile wydal albo czyta na forach ile moze kosztowac

Piotr
26.06.2014 / 11:01:18odpowiedz

Witam. Mam prośbe,czy mógłby mi ktoś przesłać namiary gdzie mogę ten dom zobaczyć na żywo. Mój e-mail to: fox-lw [aT] o2.pl

artur
29.06.2014 / 21:20:40odpowiedz

witam,my jestesmy w trakcie budowy i na dniach bedzie robiony wieniec. miejsce budowy jest koło żar woj.lubuskie

Edyta
18.11.2016 / 22:33:45odpowiedz

Witam, mam również prośbę o zdjęcia Pańskiego domu. Chętnie zasięgnęłabym Pańskiej opinii, co do realizacji tej inwestycji. Mój adres: edyta.rebis [aT] gmail.com

Grzesiek
24.10.2016 / 14:52:18odpowiedz

Witam, jeżeli to nie problem to czy mógłbym na maila gowisz[at]o2.pl dostać zdjęcia z budowy, oraz czy robił Pan adaptację poddasza oraz jaki strop Pan wybrał.

pawel
09.08.2014 / 15:49:28odpowiedz

witam czy ozna wiedziec gdzie dokladnie kolo żar jestem zainteresowany tym projektem i chciał bum zobaczyc jak to wyglada na żywo

Piotr
08.07.2014 / 12:55:36odpowiedz

Mieszkam niedaleko. Artur czy mógłbyś przesłać mi na skrzynke swój adres w celu obejrzenia domu. Będę wdzięczny.: fox-lw [aT] o2.pl

tomix
29.06.2014 / 23:20:51odpowiedz

a możecie podesłać jakieś zdjęcia? jeżeli to nie sprawi wam kłopotu

Paweł
19.05.2014 / 20:41:13odpowiedz

Witam bardzo interesuje mnie budowa tego domu lecz nie wiem na jakie koszty się szykować i jeśli ktoś był by tak miły i napisał na e-maila był bym wdzięczny leniu1984 [aT] wp.pl z góry dziękuje

artur
29.06.2014 / 14:44:53odpowiedz

witam,wszystko zalezy jakim sposobem budujesz i jakie dojscia masz do materialow! w systemie gospodarczym zamkniesz sie w 100 tys sso.

Nico
11.05.2014 / 12:58:01odpowiedz

Witam.Czy można zrobić strop lekki drewniany a nie betonowy.

E-DOMY.PL
12.05.2014 / 15:22:57odpowiedz

Tak. Współpracujemy z firmą MITEK, która wykonuje takie stropy wraz z prefabrykowaną więźbą dachową. E-DOMY.PL

zwir88
05.05.2014 / 18:42:03odpowiedz

Projekt świetny, ale garaż dość mały?Czy była by możliwość w tym projekcie powiększenia garażu do 30m2?

E-DOMY.PL
06.05.2014 / 01:08:53odpowiedz

Proszę spojrzeć na projekt E-131. Garaż jest większy, bryła domu podobna. E-DOMY.PL

E-DOMY.PL
27.04.2014 / 22:57:34odpowiedz

Można wykonać montaż okien niżej niż na naszym przekroju pokazowym o ok. 10-15cm. Dolną część wykończenia gk należy wykonać bardziej "płasko". Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Giaur
27.04.2014 / 21:41:09odpowiedz

Czy na poddaszu można okna dachowe zamontować niżej niż 1.40m ?

olo
24.04.2014 / 11:56:16odpowiedz

Witam, Czy ktoś jest mi w stanie podać orientacyjny koszt budowy domu E 111 w stanie surowym zamkniętym. Dałem firmie budowlanej zrobienie wyceny w stanie surowym (tzn. bez okien i ocieplenia domu), wyceniono na 237 000 zł ( tylko dach to cena ok. 70 000).

wiolson888
15.04.2014 / 07:56:48odpowiedz

Czy można skrócić dom od strony salonu taj jak w projekcie E 112.Tylko że tam jest to zrobione od strony garażu.

E-DOMY.PL
15.04.2014 / 08:40:50odpowiedz

Można, ale w ramach indywidualnej adaptacji projektu. E-DOMY.PL

Dominik
27.03.2014 / 11:59:34odpowiedz

Witam , podana cena z materiałem i robota to jakiś przekręt, ja zaczynam woj. mazowieckie budowa stanu sso 155tyś z materiałem firmy,pozdrawiam

ralffik79
25.03.2014 / 20:26:31odpowiedz

Czy w województwie dolnośląskim jest możliwość obejrzenia domu.Podaje e-mail.Z góry dziękuję.ralffik [aT] o2.pl

ralffik79
08.03.2014 / 00:02:19odpowiedz

Czy w województwie dolnośląskim jest możliwość obejrzenia domu.Podaje e-mail.Z góry dziękuję.

wiolson888
02.02.2014 / 13:23:39odpowiedz

Witam.Czy z łazienki za garażem można zrobić pomieszczenie techniczne?

E-DOMY.PL
02.02.2014 / 14:17:19odpowiedz

Można, szachty kominowe są blisko, więc nie powinno być problemu. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

HARNAS
30.01.2014 / 19:12:01odpowiedz

Witam zajmuje sie budowa domow ten dom od fundametu po wiezbe dachowa moge wykonac za 112 tys zl material z robocizna tel kon 517360826

abc
08.02.2014 / 18:59:12odpowiedz

z materiałem i robocizną ??? za mało, sam buduje ten dom i znacznie więcej kosztuje niż podana kwota

Kasia
31.01.2014 / 13:05:51odpowiedz

Czy orientacyjnie mozna powiedziec ile wyjdzie taki dom pod klucz???

Adam
28.01.2014 / 12:08:32odpowiedz

witam czy jest gdzies mozliwosc dostania adaptaqcji poddasza jak mniej wiecej wyglada rozklad pokoi dziekuje pozdrawiam klimek55 [aT] op.pl

Magda
16.01.2014 / 21:45:09odpowiedz

Witam! Bardzo zależy mi na kupnie tego projektu, może dałoby się pokombinować żeby wyszły 3 pokoje? Od razu zaznaczam, że większy domek mi nie wejdzie na działkę :) Ten jest idealny.

E-DOMY.PL
17.01.2014 / 00:07:09odpowiedz

Witamy. Wymiary takiego domy są ograniczone :) nie da się niestety zmieścić 3 pokojów. Można jeden pokój umieścić na poddaszu. Proszę też spojrzeć na projekt E-121. Ma 3 pokoje i jest domem na wąską dzialkę. E-DOMY.PL

Daniel
07.01.2014 / 16:30:13odpowiedz

Witam! Czy wejście do pomieszczenia technicznego można zrobić od strony holu - tzn pod schodami? Czy jest tam wystarczająco wysoko?

E-DOMY.PL
07.01.2014 / 17:23:33odpowiedz

Niestety nie, jest zbyt nisko. E-DOMY.PL

Marcin
05.01.2014 / 19:10:14odpowiedz

Witam, bardzo mi zależy na obejrzeniu już wybudowanego domu - czy ktoś byłby mi w stanie pomóc ? mail: elkchlop [aT] o2.pl

Paulina
14.10.2013 / 10:32:07odpowiedz

Witam , mam pytanie czy czy kosztorys stanu surowego wynosi faktycznie tyle ile państwo podali w opisie czy może mógłby być niższy ? Czy ktos z państwa kto budował ten dom zainwestował w stan surowy tyle ile było w kosztorysie ? Bede bardzo wdzięczna za odpowiedz , dziękuje z góry ;)

4m
13.10.2013 / 18:21:59odpowiedz

Witam! Czy jest możliwość aby na dole były 3 sypialnie? czy można zrobić łazienkę w miejscu pomieszczenia technicznego a pomieszczenie techniczne tam gdzie wc, a wc tam gdzie szafa w holu? Dziękuję

E-DOMY.PL
14.10.2013 / 13:58:04odpowiedz

Witamy. 3 sypialnie będzie trudno zmieścić w takim metrażu. Proponujemy projekt E-132 - jest nieco większy i ma 3 sypialnie :) Pozostałe zmiany oczywiście można wprowadzić w ramach adaptacji. E-DOMY.PL

isosystem
06.08.2013 / 19:49:12odpowiedz

witam ,rzeczywiscie jest kosztorys i rzut pprzykladowego poddasza.mam jeszcze pytanie o czesc parterowa,gdzie sa dwa pokoje ,czy jest mozliwosc z tych dwoch pomieszczen aby zrobic jedno,wowczas bylby jeden duzy pokoj.np zrezygnowac ze scianki dzielacej te dwa pomieszczenia.dziekuj

E-DOMY.PL
06.08.2013 / 23:03:09odpowiedz

Oczywiście. To jest tylko nasza propozycja. Można, w ramach adaptacji, zrobić tylko jeden pokój. E-DOMY.PL

isosystem
06.08.2013 / 16:18:19odpowiedz

Witam mam pytanie czy istniala by mozliwosc kosztorysu budowy tego wlasnie projektu.na gorze mialy by sie znajdowac dwie sypialnie i lazienka,czy jest taka mozliwosc.z gory dziekuje

ks70
31.05.2013 / 20:50:58odpowiedz

Jak już jestem przy głosie to jeszcze jedno pytanie. Projekt jest na podstronie "Program dopłat z NFOŚiGW". Czy to znaczy, że spełnia warunek EUco>40 kWh/m2/rok?

E-DOMY.PL
01.06.2013 / 07:40:35odpowiedz

W kategorii "Program dopłat z NFOSiGW" prezentujemy wybrane przez nas projekty o nieskomplikowanej bryle, bez lukarn w dachu, balkonów i innych miejsc narażonych na mostki termiczne, które w naszej ocenie, najłatwiej dotosować do programu. Na razie nie spełniają one wymagań. Dostosowanie projektów do kryteriów NFOSiGW, uzyskanie standardu NF40 lub NF15 wymaga wprowadzenia zmian w projektach dotyczących izolacyjność cieplnej przegród zewnętrznych, rodzaju systemu wentylacji oraz szczelności powietrznej. Takie dostosowanie można wykonać w ramach adaptacji. Na rynku pojawiło się kilka firm, które odpłatnie dostosowują projekty domów do standardu energooszczędnego. E-DOMY.PL

ks70
31.05.2013 / 20:37:13odpowiedz

Witam, Czy jest możliwa zmiana konstrukcji dachu polegająca na zwiększeniu kąta nachylenia połaci bocznych, np. do 40 st.? Mam nadzieję, że to nie głupie pytanie.

E-DOMY.PL
31.05.2013 / 20:53:54odpowiedz

Witamy. Pytanie jest jak najbardziej zasadne i odpowiedź jest twierdząca. Tak, można zmienić kąt nachyleniaç dachu - oczywiście w czasie adaptacji projektu. E-DOMY.PL

Sebastian
23.02.2013 / 15:07:46odpowiedz

Witam, Bardzo mi się podoba ten projek. Mam tylko pytanie: czy jest możliwość zamiast garażu zrobić zadaszoną przesteń-wiatę. Garaż chciałbym wybudować osobno. I jeszcze jedno pytanie: czy istnieje możliwość zmiejszenia poddasza do ok 40m. Tak żeby zmieścił się tam 1 pokój, lazienka i antresola otwarta na salon??

E-DOMY.PL
24.03.2013 / 06:45:51odpowiedz

Przestrzeń zadaszoną można zrobić, konieczny oczywiście będzie słup w narożniku. Poddasze można ograniczyć korygując przebieg ścianki "kolankowej". E-DOMY.PL

tomiver
28.01.2013 / 16:06:53odpowiedz

Witam, a czy ktoś z osób które budują już dom wg tego projektu może podzielić się opiniami i wrażeniami :) - tomiver [aT] o2.pl

adi
20.11.2012 / 19:16:17odpowiedz

Jak zmienił by się w związku z wejściem od zachodu? Jest dostępna jakaś grafika? W wersji podstawowej jest super

E-DOMY.PL
21.11.2012 / 08:53:03odpowiedz

Witamy. Na podobne pytanie już było zadane :) Należałoby wybrać wersję podstawową projektu i przeprojektować otwory okienne (ew. taras). Wtedy od północy będzie garaż, od wschodu sypialnie, a południe od strony jadalni. Niestety nie mamy takiej wersji opracowanej. Taką zmianę można zrobić jedynie w ramach adaptacji.

tomiver
08.11.2012 / 13:44:22odpowiedz

Witam czy możecie napisać w jakich województwach budujecie ten dom :) i gdzie ewentualnie można przyjechać i zobaczyć go na żywo

E-DOMY.PL
21.11.2012 / 08:56:03odpowiedz

Niestety nie możemy podawać adresów :) Ale na pewno będziemy prezentować kolejne zdjęcia z budów.

zbigi
01.10.2012 / 08:33:35odpowiedz

Geeenialny!! Prosty!!! Widzę po komentarzach, że inni też chwalą. Problem w tym, że u mnie trzeba by zamienić kuchnię z salonem.... co z takim fantem zrobić?

E-DOMY.PL
02.10.2012 / 16:30:53odpowiedz

Hmmm... trzeba trochę przeprojektować, ale sprawny projektant doskonale sobie z tym poradzi! E-DOMY.PL

alimur
26.08.2012 / 15:13:03odpowiedz

Domek super!, ale działka jest tak usytuowana , że wejście byłoby od strony zachodniej. I co z tym fantem zrobić?

E-DOMY.PL
02.10.2012 / 16:39:21odpowiedz

W wersji podstawowej, przy wejściu od zachodu - od północy będzie garaż, od wschodu sypialnie, a południe od strony jadalni. Nie tak źle! Należałoby trochę przeprojektować otwory okienne i rozwiązać sprawę tarasu. Powinno się udać. E-DOMY.PL

Beata
09.08.2012 / 11:09:29odpowiedz

Bardzo poważnie rozważamy kupno tego projektu. Funkcjonalność i prostota!!! Świetny pomysł z tą adaptacją piętra. Myslimy o pomieszczeniu na tzw. schowek - garderobę i pomieszczeniu na biblioteczkę ze względu na ogromne ilosci ksiazek. Da się tak?:)

E-DOMY.PL
10.08.2012 / 13:01:11odpowiedz

Witamy. Tak, strop w tym projekcie jest przewidziany na zaadaptowanie poddasza, więc z garderobą i biblioteczką nie będzie problemu. E-DOMY.PL

Teresa
23.06.2012 / 08:18:57odpowiedz

Domek jest piękny!!! Bardzo nam odpowiada. Czy na poddaszu zmieszczą się dwa pokoje i łazienka ??

E-DOMY.PL
02.07.2012 / 16:14:13odpowiedz

Witamy, tak na piętrze zmieszczą się 2 pokoje, łazienka, hol i mały schowek. Prosimy o kontakt mailowy z biurem, prześlemy odpowiedni rysunek. Pozdrawiamy

Kasjo
19.06.2012 / 18:05:41odpowiedz

Mały, zgrabny w sam raz dla nas!!! Dobrze, że w ostatniej chwili znaleźliśmy tą pracownię. Zamierzamy zaadaptować poddasze. Czy ktoś posiada zdjęcia tego domu lub poddasza? Proszę o wysłanie na maila: kasjonata1972 [aT] vp.pl

Do pobrania

Przeglądaj i pobieraj szczegółowe rysunki pokazowe projektu z dokumentacji technicznej. UWAGA: Załączone rysunki stanowią wyłączną własność firmy E-DOMY.PL i nie mogą stanowić podstawy do opracowania projektów indywidualnych.

Nasze realizacje - Projekt domu E-111

Schowaj
0 projektów
w Twojej teczce
  • pow. użytkowa
  • min. szerokość działki
  • kondygnacje
Pokaż rzuty