E-134Dom z poddaszem użytkowym

Zamów

cena: 6 190 PLN dostępność: 5 dni

Projekt domu E-134 Dom z poddaszem użytkowym

E-134 to projekt domu z użytkowym poddaszem i dwustanowiskowym garażem. Kąt nachylenia połaci dachu wynosi 37 stopni. Na parterze zaprojektowaliśmy część dzienną, którą tworzą: kuchnia połączona z salonem i jadalnią. Przestrzeń dzienna jest otwarta, dzięki czemu domownicy mają dużą swobodę aranżacji wnętrza, dostosowując je do indywidualnych potrzeb. Główna sypialnia wraz z łazienką i garderoba została również zlokalizowana na parterze domu. Na poddaszu znajdują się dwie sypialnie, duża łazienka i niewielki schowek. Atutem tego projektu jest m.in. możliwość budowy etapami (parter domu w pierwszym etapie budowy, wykończenie piętra w późniejszym etapie).        

 

Powierzchnia użytkowa 138,1 m²
Powierzchnia netto 188,7 m²
Powierzchnia zabudowy 189,9 m²
Garaż 32,4 m²
Kubatura 554,5 m³
Wysokość budynku 8,3 m
Wysokość do okapu gzymsu 3,3 m
Powierzchnia dachu 280,0 m²
Kąt nachylenia dachu 37 °
Minimalne wymiary działki 23,3 x 23,1 m
Stan surowy zamknięty 425 400 PLN
Instalacje wewnętrzne 89 100 PLN
Wykończenie 163 800 PLN
Koszt budowy 678 300 PLN
Koszt budowy sys. gospodarczym 574 800 PLN

UWAGA: Podana cena promocyjna jest najniższą w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.

ZAMÓW PROJEKT Z PROMOCJĄ !!!

Klientom indywidualnym kupującym ten projekt (naszego autorstwa) na stronie naszej pracowni www.e-domy.pl, oferujemy w promocji:

1. KOSZTORYS BUDOWLANY i PRZEDMIAR  ROBÓT ZA 129zł
2. TABLICA I DZIENNIK BUDOWY ZA 69zł
3. DODATKOWY EGZEMPLARZ PROJEKTU ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANEGO ZA 1zł
4. PAKIET DODATKÓW DO PROJEKTU (o łącznej wartości ok. 1500zł) ZA 69zł

KUP PROJEKT U AUTORÓW Z GWARANCJĄ NAJNIŻSZEJ CENY

Jeśli zastanawiają się Państwo jeszcze nad wyborem projektu, jest możliwość pobrania naszego katalogu 2019 w wersji elektronicznej  pobierz katalog (ok. 80mb)

UWAGA: Koszty budowy podane na naszej stronie są kosztami szacunkowymi, określonymi na podstawie średnich, ogólnopolskich cen netto materiałów budowlanych i robocizny. W wycenie przyjęliśmy podstawowy standard wykończenia wewnętrznego i zewnętrznego. Ostateczne koszty inwestycji mogą się różnić w zależności od zastosowanych materiałów, kosztów robocizny dla danego regionu kraju, oraz przyjętego standardu wykończenia (zwłaszcza elewacji zewnętrznych). Koszty stanu surowego i wykończenia zewnętrznego są podane na podstawie obliczeń z kosztorysu budowlanego, natomiast koszt instalacji wewnętrznych szacowany jest na podstawie uśrednionych wskaźników, proporcjonalnie do powierzchni netto budynku.

Koszt podany na stronie dotyczy stanu deweloperskiego, a jako wykończenie określiliśmy (upraszczając) te elementy, które różnią stan surowy zamknięty od stanu deweloperskiego. Zatem "wykończenie" to w skrócie: tynki wewnętrzne, posadzki z ociepleniem (bez ostatniej warstwy podłogowej), wykończenie ścian zewnętrznych (ocieplenie, tynki oraz okładziny zewnętrzne).

UWAGA: Wycena szacunkowa nie zawiera wykończenia warstwy wykończeniowej posadzek (podłóg), tarasu, schodów zewnętrznych, drzwi wewnętrznych, łazienek, białego montażu oraz wykończenia wnętrza ponieważ jego koszt jest zależny od przyjętego standardu i rozbieżności mogłyby być zbyt duże. Podane na stronie koszty budowy są cenami netto. W przypadku zlecenia budowy firmie wykonawczej (kompleksowa usługa budowlana + materiały) należy doliczyć 8% VAT.

Koszty budowy tzw. systemem gospodarczym zakładają wykonanie pewnej ilości prac budowlanych we własnym zakresie oraz własną koordynację zakupów, w tym negocjowanie cen. Hurtownie budowlane często udzielają rabatów, a jeśli zakupów dokonuje firma wykonawcza, czasem część rabatu zachowuje dla siebie.

Technologia

Prosimy o zapoznanie się z rysunkami szczegółowymi (PDF).

Informację dotyczącą zakresu możliwych do wprowadzenia zmian w projektach, w ramach adaptacji przedstawiamy w zakładce zmiany w projekcie.

UWAGA: Nasze biuro nie wprowadza zmian w projektach. Nie udostępniamy wersji elektronicznej projektów.
Wszystkie nasze projekty są zgodne z wymaganiami Warunków Technicznych WT2021 roku.
 
Ściany 25cm ceramika + 18cm styropian*
Strop wylewany żelbetowy*
Pokrycie dachowe dachówka cementowa*
Ocieplenie posadzki na gruncie 20cm styropian
Ocieplenie dachu 25-30cm wełna mineralna
Stolarka okienna drewniana*
Wykończenie zewnętrze kamień, płytki klinkierowe lub drewno
Ogrzewanie gazowe, grzejniki*
Wentylacja grawitacyjna
Energooszczędność WT2021 EP < 70 kWh/(rok*m2)

*) UWAGA: zmianę materiałów, stropu itp. można wykonać w ramach adaptacji projektu u architekta działającego na terenie konkretnej inwestycji.

Dodatki

Pakiety można zamówić zaznaczając odpowiednią pozycję na liście "DOSTĘPNE DODATKI" przy zamówieniu projektu w zakładce ZAMÓW PROJEKT.

Dodatki można też dokupić później, po zamówieniu projektu. Informacje na ten temat są dostępne tutaj.

P R O M O C J A (klienci indyw.) - Zestawienie materiałów za 1zł - 1,00 PLN więcej

Ze względu na duże zainteresowanie wprowadzamy możlowość zamówienia za symboliczną złotówkę zestawienia materiałów do każdego projektu!

Komentarze

Aby dodać opinię wypełnij poniższy formularz.

arek
22.07.2020 / 21:05:08odpowiedz

Czy dostępny jest ten projekt z dachem o kącie 40 stopni ?

E-DOMY.PL
23.07.2020 / 11:23:40odpowiedz

Witamy. Kąt nachylenia dachu może zostać zmieniony podczas adaptacji projektu. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Beata
29.12.2019 / 20:41:35odpowiedz

Witam. Czy ktoś wybudował ten domek? Będę wdzięczna za każda wiadomość. beatas925 [aT] gmail.com

Beta
29.12.2019 / 20:40:45odpowiedz

Witam. Czy ktoś wybudował ten domek? Będę wdzięczna za każda wiadomość. beatas925 [aT] gmail.com

kubAT
14.07.2019 / 14:54:22odpowiedz

Witam, czy byłaby możliwość podniesienia ścian poddasza i co za tym idzie, zwiększenia powierzchni ? Pozdrawiam

Beata
29.12.2019 / 20:44:14odpowiedz

Czy ktoś może wybudował ten domek ? Proszę o kontakt beatas925 [aT] gmail.com będę bardzo wdzięczna :)

Mariusz
27.08.2020 / 10:47:11odpowiedz

Tak, kontakt 696460611

E-DOMY.PL
25.07.2019 / 12:52:56odpowiedz

Witamy. Ściany poddasza mogą zostać podniesione podczas adaptacji projektu. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Seweryn, Sewek
26.12.2018 / 21:48:44odpowiedz

Witam E-domy.pl, Stoję przed wyborem projektu naszego domu, bardzo mi się podoba projekt E-134. Czytałem ze schody nie należą do komfortowych. Powierzenia na której ląduje stopa ma 19cm, co przy schodzeniu jest naprawdę nie komfortowe, powinno być minimum 24 cm. Czy jest przewidziana jakaś mozliwosc tej zmiany? Co państwo radzicie? Z góry dziękuje Pozdrawiam

E-DOMY.PL
03.01.2019 / 10:26:02odpowiedz

Witamy. Komfort użytkowania schodów można zwiększyć wydłużając dolną część biegu i powiększając stopnie w części zabiegowej. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Agnieszka
20.07.2018 / 14:25:17odpowiedz

Szanowni Państwo, zwracam się z zapytaniem czy ktoś z Państwa byłby zainteresowany odkupieniem nowych okien do projektu E-134L? Okna wciąż są u producenta a ja po ponad pół roku starć z bankami o sfinansowanie inwestycji właśnie poddałam się. Okna Stolbud w kolorze orzech włoski. Dla osób z mazowieckiego mam jeszcze do odstąpienia termin budowy (zapłacona zaliczka 33.210 zł brutto). Osoby zainteresowane proszę o kontakt telefoniczny 508 099 773. Umowy do przesłania mailem

Mateo
29.12.2019 / 20:21:29odpowiedz

Witam, czy sprzedaż stolarki do projektu domu E-134 jest w dalszym ciągu aktualna ?

Daniel
02.02.2018 / 17:49:11odpowiedz

Witam. Czy ktos buduje lub budowal ten dom na podkarpaciu? Czy jest mozliwosc zobaczenia stanu budowy lub gotowego domu? Miałbym też prośbę o podeslanie fotek jesli ktoś posiada z budowy e134 Bardzo proszę o informacje na dees912 [aT] interia.pl

Adrian
23.09.2017 / 17:51:49odpowiedz

Witam Serdecznie. Szanowni Państwo, czy posiadają Państwo , zdjęcia z kolejnych etapów budowy środek , itp..????/ Nasza budowa 134L rusza na wiosnę . ewentualne pliki bardzo proszę o podesłanie na adres carbondale [aT] wp.pl Z góry bardzo bardzo dziękuję i pozdrwiam.

Adrian
23.09.2017 / 17:51:44odpowiedz

Witam Serdecznie. Szanowni Państwo, czy posiadają Państwo , zdjęcia z kolejnych etapów budowy środek , itp..????/ Nasza budowa 134L rusza na wiosnę . ewentualne pliki bardzo proszę o podesłanie na adres carbondale [aT] wp.pl Z góry bardzo bardzo dziękuję i pozdrwiam.

Marta
28.07.2017 / 01:06:02odpowiedz

Czy ktos buduje ten dom? Mialabym kilka pytan i bardzo intetesuja mnie realne zdjecia. Bardzo prosze o kontakt na martamoranda [aT] wp.pl

Moss
19.09.2016 / 23:34:04odpowiedz

Chodzi mi o otwór wejściowy, skrzydło plus doświetlenie jest duże, drzwi standard jak najbardziej, ale czy mogą otwierać się w drugą stronę, wydaje mi się że wtedy nie będą w ogóle kolidować, a tak to raczej będą zasłaniać cały widok z okna narożnego kuchni, i nie będzie ich można otworzyć bardziej niż 90 stopni, czy jak będą otwierać się w stronę ściany garażowej to będzie problem dla spocznika? A jak dam parapet zewnętrzny na okno kuchenne ze standardem wypustu 5 cm to drzwi mogą się o niego obijać, i jak dam wtedy odbojnik żeby tego uniknąć to będzie on w centralnym miejscu spocznika i każdy się będzie o niego potykać, i co?

E-DOMY.PL
11.10.2016 / 13:56:59odpowiedz

Tak, drzwi można zamontować również w drugą stronę. Zakładając, że drzwi mogą otwierać się szerzej niż na 90st, odbojnik można wtedy umieścić przy ścianie, a nie na środku podestu. E-DOMY.PL

Moss
18.09.2016 / 14:08:46odpowiedz

Dlaczego w tym projekcie zaprojektowane są tak duże drzwi wejściowe? i i dlaczego zaprojektowane jest otwieranie ich na okno kuchenne?

E-DOMY.PL
19.09.2016 / 10:42:39odpowiedz

Witamy. Skrzydło drzwi wejściowych jest standardowej szerokości. Szerokość doświetla bocznego przyjęliśmy zgodnie z naszą koncepcją architektoniczną tego budynku. Drzwi można zawęzić według potrzeb, nie ma to wpływu na rozwiązanie nadproża. Kierunek otwierania drzwi zapewnia wygodę korzystania ze spocznika i nie zachodzi tu kolizja z oknem narożnym kuchni. Polecamy stosowanie odbojnika drzwi. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Moss
21.09.2016 / 21:33:37odpowiedz

Ale czy nię bedzie problemowe otwieranie na okno kuchenne przeciez przez okno nic nie bedzie widać, a i parapet będzie wystawał, mogą wtedy drzwi nie otwierac sie nawet w 90 stopni, a i o odbojnik będzie się można podknąć, czy w takim razie nie można w druga stronę.

E-DOMY.PL
22.09.2016 / 11:58:52odpowiedz

Witamy. Na wprowadzenie zmiany dotyczącej otworów okiennych i drzwiowych nie jest wymagana nasza zgoda. Zmiany dokonać można również podczas budowy. Zestaw drzwi wejściowe + naświetle może też zostać zamieniony na swą lustrzaną wersję. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Moss
28.08.2016 / 15:25:25odpowiedz

Czy jest przewidziana kratka wentylacyjna w garażu?

E-DOMY.PL
29.08.2016 / 10:09:24odpowiedz

Witamy. Tak, garaż ma zapewnioną wentylację grawitacyjną. Prosimy zapoznać się z rysunkami szczegółowymi dostępnymi w zakładce DO POBRANIA. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Moss
12.06.2016 / 21:54:02odpowiedz

Jaka folia paroizolacyjna na poddaszu przy ociepleniu dachu jest przewidziana, jaką zastosować?

E-DOMY.PL
13.06.2016 / 10:41:26odpowiedz

Witamy. Polecamy stosowanie rozwiązań systemowych, według wytycznych producenta zastosowanej wełny mineralnej. W przypadku zastosowanej w projekcie Super Maty Isover, byłaby to np. paroizolacja Isover Vario KM Duplex. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Moss
08.05.2016 / 16:10:51odpowiedz

Czy posadzki 30 cm na parterze to nie za dużo? w jakim celu jest tyle? i ile ma być styropianu a ile wylewki?

E-DOMY.PL
09.05.2016 / 09:57:49odpowiedz

Witamy. W projekcie, w przypadku podłogi na gruncie, przewidziane jest 20 cm styropianu, oraz 6 cm szlichty. Do tego dochodzi zapas na izolacje oraz wykończenie posadzki. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Moss
23.03.2016 / 23:07:22odpowiedz

Czym i jaka grubość ocieplenia dachu na poddaszu przewidziana jest w tym projekcie?

E-DOMY.PL
24.03.2016 / 09:00:59odpowiedz

Witamy. Projekt przewiduje docieplenie połaci dachowej matą z wełny mineralnej Isover Super-Mata o łącznej grubości 25 cm. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Mariusz
13.11.2015 / 14:50:13odpowiedz

Witam, czy ktoś buduje lub zbudował taki dom w województwie mazowieckim? Chętnie bym obejrzał z zewnątrz jak wygląda cały budynek. Proszę o informacje na mariusz.podles [aT] onet.pl. Dziękuję z góry.

Marzena
11.09.2015 / 14:02:11odpowiedz

Witam! Czy ktoś wybudował ten dom na Podkarpaciu i czy byłaby możliwość obejrzenia? Proszę o informacje na jaszczurka2006 [aT] wp.pl. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Moss
08.08.2015 / 00:21:48odpowiedz

Czy w tym projekcie jest przewidziana kratka ściekowa w garażu?

E-DOMY.PL
10.08.2015 / 15:06:22odpowiedz

Tak. W garażu zaprojektowana jest kratka ściekowa. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Moss
14.08.2015 / 18:58:51odpowiedz

Czy napewno?, widziałem projekt u znajomego i nie ma w w garażu kratki ściekowej.

E-DOMY.PL
14.08.2015 / 20:39:55odpowiedz

Proszę spojrzeć /u znajomego/ na rysunek Instalacji kanalizacji na parterze w projekcie instalacji sanitarnych. Lub prosimy o kontakt telefoniczny. E-DOMY.PL

Krzysztof
19.07.2015 / 16:20:46odpowiedz

Czy w małym WC (2,09 m2) jest przewidziana kratka wentylacyjna?

E-DOMY.PL
23.07.2015 / 13:31:40odpowiedz

Witamy. Pomieszczenie WC ma zapewnioną wentylację grawitacyjną. Komin wentylacyjny znajduje się w przestrzeni instalacyjnej między WC a pomieszczeniem technicznym. Wlot jest nad umywalką. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Moss
08.05.2015 / 17:44:55odpowiedz

Dziękuje bardzo za tę odpowiedź :)

Moss
05.05.2015 / 11:26:30odpowiedz

Dziękuje za odpowiedź, ale czy to dobre rozwiązanie pralka w pomieszczeniu technicznym, czy żona nie sktytykuje że trzeba chodzić przez garaż etc... może jestem staroświecki i teraz tak się robi i jest dobre rozwiąznie, prosze o argumenty skoro tak zaprojektowaliście to czymś się kierowaliście.

E-DOMY.PL
08.05.2015 / 16:13:51odpowiedz

Pomieszczenie techniczne, przy zastosowaniu współczesnych technologii kotłów kondensacyjnych, jest pomieszczeniem bardzo czystym. Umieszczenie tam pralki ma zalety: odizolowanie akustyczne, możliwość magazynowania brudnej bielizny oraz swobodę w nowoczesnym zaaranżowaniu łazienek bez pralki. Jeśli żona to skrytykuje… można też umieścić pralkę w łazience na poddaszu, bądź urządzić odrębną pralnię w miejscu schowka. E-DOMY.PL

Moss
04.05.2015 / 13:13:14odpowiedz

Gdzie jest przewidziana pralnia w tym projekcie?

E-DOMY.PL
05.05.2015 / 10:37:03odpowiedz

Witamy. W tym projekcie nie ma oddzielnego pomieszczenia pralni. Podłączenia do pralki zlokalizowaliśmy w pomieszczeniu technicznym. E-DOMY.PL

Moss
04.05.2015 / 11:49:34odpowiedz

Gdzie jest przewidziana pralnia w tym projekcie?

Krzysztof
28.04.2015 / 12:40:41odpowiedz

Nie interesuje mnie właz z garażu, tylko wykorzystanie tej powierzchni z pozycji poddasza, chciałbym ten nieużytek poprostu wykorzystać a nie zostawić jak w projekcie na wylęgarnie robali, pająków czy tam innych gadów, szukam i proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego dylematu, ok., wejście od strony schowka jest jakimś rozwiązaniem, zapewne z jednego z pokoi też ale prosze o jeszcze inne rady. W dniu 10.01.2014r. było także pytanie Czy można zrobić jakieś wejście z korytarza na poddaszu i zagospodarowąc tą przestrzeń nieużytkową jako stryszek np. na trzymanie tam "gratów" odpowiedź e-domy była Tak, oczywiście, więc pytam jak zrobić to wejście?

E-DOMY.PL
29.04.2015 / 16:45:38odpowiedz

Panie Krzysztofie staramy się zaproponować najlepsze rozwiązanie, stąd sugestia wykonania wejścia od strony schowka. Można też zrobić właz na ścianie nad schodami – przy załamaniu biegu – od strony holu-korytarza, ale poziom wejścia będzie wyżej niż poziom stopni schodowych. Ostatnie miejsce to wejście z sypialni. Innych rozwiązań niestety już nie ma, bo ta przestrzeń sąsiaduje tylko z tymi pomieszczeniami. E-DOMY.PL

Boss
28.04.2015 / 12:26:50odpowiedz

To bardzo źle swiadczy o Was, to karygonalny błąd, jak można było nie przewidzieć ze przy większym kącie nachylenia bedą musiały być dłuższe krokwie, tak samo z powierzchnią dachu itd...powiem krótko masakra...

E-DOMY.PL
12.06.2019 / 11:55:14odpowiedz

Dzień dobry. Błąd został już poprawiony i w aktualnej wersji projektu (od połowy 2015r.) długości krokwi koszowych są poprawne i z zapasem. E-DOMY.PL

Krzysztof
26.04.2015 / 14:41:31odpowiedz

Jak autor tego projektu przewiduje wejście na poddaszu do miejsca za ścianami jako przestrzeń nieużytkowa??? no i najważniejsze dla mnie jak autor tego projektu przewiduje wejście do miejsca nad garażem (jest ono bardzo fajne i duże) jak tam zrobić wejście??? celem zagospodarowania jako stryszek.

E-DOMY.PL
27.04.2015 / 13:46:07odpowiedz

Temat możliwości wykorzystania tej części był poruszany w komentarzach z dnia 9.01.2014. Zasugerowaliśmy, wtedy możliwość wykonania włazu dachowego w garażu. Przestrzeń nad garażem, po dociepleniu, nie ma wysokości pozwalającej zakwalifikować ją jako przestrzeń użytkową. Nie ma także możliwości zainstalowana tam pełnowymiarowych drzwi z poddasza, w związku z tym nie mogliśmy włączyć tej części do powierzchni zagospodarowanej poddasza. Oczywiście można, na własną rękę i odpowiedzialność, wykonać do tej części, właz lub drzwi na zamówienie i wykorzystywać ją jako przestrzeń pomocniczą. Najwygodniej wykorzystać do tego część ściany w schowku, w okolicy komina. E-DOMY.PL

Przemek
15.04.2015 / 18:29:36odpowiedz

Witam. Buduje ktoś ten dom? jestem zainteresowany informacjami jak idzie budowa koszty zdjęcia itp. proszę o kontakt na przemyslawgrzegorzak [aT] interia.pl

Kamil
04.04.2015 / 14:27:41odpowiedz

Witam, 1. Jaka jest faktyczna liczba m2 dachówki ( podane jest 265m2 czyli tak samo jak w projekcie e-114 ale tam jest kąt niższy, wiec chyba powinno być więcej metrów) 2. Ktoś z państwa ma zdj z budowy tego domu z kątem 37 stopni lub zbliżonym? Proszę o zdj. na czarny3127 [aT] wp.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam

E-DOMY.PL
07.04.2015 / 10:49:37odpowiedz

Witamy. Rzeczywiście została wpisana błędna wartość. W przypadku E-134 powierzchnia dachu wynosi 280,8m2. Pomyłkę poprawiliśmy, dziękujemy za jej odnalezienie. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Boss
26.04.2015 / 14:27:24odpowiedz

Dodatkowo wymiary najgrubszych krokwi też są błędne, musiałem dosztukowywać, bardzo się wściekłem na projekt. Proszę o komentarz e-domy.

E-DOMY.PL
27.04.2015 / 15:35:56odpowiedz

Sprawdziliśmy i faktycznie krokwie koszowe powinny być dłuższe. Pierwowzorem tego projektu był dom o kącie nachylenia 30stopni. Przy zmianie kąta dachu nie skorygowaliśmy długości 3 typów belek. Przepraszamy. E-DOMY.PL

foxxy
08.02.2015 / 22:56:47odpowiedz

Witam, jakie jest zapotrzebowanie w energię elektryczną dla tego domu ??

E-DOMY.PL
09.02.2015 / 09:27:40odpowiedz

W projektowanym budynku przewidujemy moc przyłączeniową 13kW. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

ploxxx
29.12.2014 / 22:40:46odpowiedz

Witam, czy w ramach adaptacji możliwe są następujące zmiany okien dachowych przy ściance działowej na poddaszu: 1. zamiana na okno balkonowe lub 2. zamiana na gołębnik Obie opcje są widoczne w projekcie: http://www.dominanta.pl/projekty-domow/reksio Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Festus
09.05.2014 / 20:15:35odpowiedz

Witam, chciałbym zakupić ten projekt, ale wcześniej chciałbym obejrzeć zdjęcia z budowy, a najlepiej dom w realu. Jeżeli ktoś buduje / budował i chciałby się podzielić doświadczeniami lub pokazać swoje dzieło to proszę bardzo o kontakt na e-mail: festus11 [aT] wp.pl. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

mick
21.04.2014 / 20:48:08odpowiedz

Czy macie jakieś zdjęcia z realizacji tego projektu? Chodzi mi konkretnie o wygląd zewnętrzny - nachylenie dachu. Ewentualnie prośba o wskazanie innych zdjęć z realizacji podobnych projektów z dachem 35-37 st.

E-DOMY.PL
22.04.2014 / 14:35:46odpowiedz

Niestety nie mamy jeszcze zdjęć z realizacji tego projektu. Podobne projekty (kąt nachylenia 35st.) ze zdjęciami z realizacji to E-128 i E-105. E-DOMY.PL

Krzysztof
11.03.2014 / 13:00:09odpowiedz

Ile kubików drzewa wchodzi na dach?

Krzysztof
10.03.2014 / 22:25:12odpowiedz

Ile kubików drzewa wchodzi na dach?

E-DOMY.PL
11.03.2014 / 12:06:06odpowiedz

10,95m3. E-DOMY.PL

Ola
02.02.2014 / 16:09:02odpowiedz

Czy projekty zawierają charakterystykę energetyczną?

E-DOMY.PL
02.02.2014 / 21:29:45odpowiedz

Oczywiście! E-DOMY.PL

ola
17.01.2014 / 13:07:03odpowiedz

Witam, czy posiadają Państwo wersje tego projektu z podniesioną ścianką kolankową o 1-2 cegly ? Jestem zainteresowana tym projektem i przez taką zmiane powierzchnia uzytkowa poddasza byłaby większa. Adaptacja podwyzszenia scianki kolankowej wiaze sie z przerysowywaniem projetku przez projektanta, stąd moje pytanie.

E-DOMY.PL
17.01.2014 / 14:59:50odpowiedz

Witamy. Niestety, posiadamy tylko jedną wersję tego projektu. E-DOMY.PL

Krzysztof
09.01.2014 / 16:45:41odpowiedz

Czy wg. Pana dodanie ścianki kolankowej 3-4 cegły (tak jak Pan pisłał poniżej) bardzo wpływnie na zmianę konstrukcji budynku, dachu etc... czy to "duża" rewolucja w projekcie? i czy wpłynie to znacząco na dodatkowe koszty?

E-DOMY.PL
10.01.2014 / 10:33:01odpowiedz

Dodanie ścianki na 3-4 cegły wpłynie na pewno bardzo negatywnie na wygląd budynku. Jeśli chodzi o konstrukcję to nie jest to duża rewolucja w projekcie. Da się to zrobić w ramach adaptacji przez uprawnionego projektanta, który będzie wiedział np. o słupkach wzmacniających ściankę kolankową i wieńcu. E-DOMY.PL

Krzysztof
09.01.2014 / 13:00:16odpowiedz

Czy nad garażem jest przewidziany strych, jak duży będzie ten strych i jak jest przewidziane wejscie do tego strychu.

E-DOMY.PL
09.01.2014 / 14:03:53odpowiedz

Strop nad garażem i poddaszem jest na tym równym poziomie, w związku z tym wysokość nad garażem nie jest duża. Można rozważyć obniżenie stropu nad samym garażem, wtedy wysokość będzie większa. Wchodzić można by wyłazem w garażu. Ale takie zmiany - tylko w ramach adaptacji, u architekta adaptującego projekt. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Krzysztof
09.01.2014 / 14:50:02odpowiedz

To za ścianką kolankowa wewnetrzną i nad garażem będzie pustostan nie do wykorzystania?

E-DOMY.PL
10.01.2014 / 10:25:22odpowiedz

Za ścianką kolankowa wewnętrzną i nad garażem, z punktu widzenia prawa budowlanego będzie przestrzeń nieużytkowa. Można ją wykorzystać wg potrzeb :) E-DOMY.PL

Krzysztof
10.01.2014 / 12:35:37odpowiedz

Czyli można zrobić jakieś wejście z korytarza na poddaszu i zagospodarować tą przestrzeń nieużytkową jako stryszek np. na trzymanie tam "gratów" ?

E-DOMY.PL
10.01.2014 / 13:31:26odpowiedz

Tak, oczywiście. E-DOMY.PL

Krzysztof
09.01.2014 / 12:06:21odpowiedz

Dlaczego nie ma załączonego w plikach do pobrania rzutu poddasza?

E-DOMY.PL
09.01.2014 / 12:22:21odpowiedz

Niedopatrzenie :) Już jest dostępny! E-DOMY.PL

Krzysztof
05.01.2014 / 21:41:40odpowiedz

Dlaczego nie ma załączonego w plikach do pobrania rzutu poddasza?

E-DOMY.PL
31.12.2013 / 15:30:24odpowiedz

Zaletą jest większy, wygodniejszy kąt dachu - wewnątrz poddasza, czyli w sumie wyższe poddasze. Mieliśmy klientów, u których Plan miejscowy nie pozwalał na 30st. Dlatego z E-114 powstał E-134 :) E-DOMY.PL

mick
03.01.2014 / 00:06:28odpowiedz

Bardzo ładny - w okolicy która mnie interesuje plan zagospodarowania wymaga min. 37st. wiec chyba ten powinien być ok? Jak dla mnie to kompromis do zaakceptowania między typowym domem parterowym a wymogiem stromego dachu.

E-DOMY.PL
03.01.2014 / 08:28:45odpowiedz

Ten dom ma dokładnie 37 stopni, ale musi Pan sprawdzić inne parametry, bo dach to nie wszystko :) Pozdrawiamy i dziękujemy. E-DOMY.PL

Krzysztof
31.12.2013 / 14:27:55odpowiedz

Czy moge prosić o kilka zalet tak wyskokiego dachu i kąta nachylenia porównując do E-114 bo po adaptacji poddasza to prawie to samo, szukam argumentów dla E-134.

Krzysztof
29.12.2013 / 22:51:10odpowiedz

Dlaczego ten dom jest tak wysoki a poddasze jest tak słabiutko zagospodarowane, porównuje do E-105, E-108 te domy są niższe a mają zagospodarowane całe poddasze czy E-134 można też tak zagospodarować?, może trzeba podnieść o 1 lub 2 cegły?

E-DOMY.PL
30.12.2013 / 01:24:02odpowiedz

E-134 to trochę inny typ domu. Ma większy kąt nachylenia dachu i nie ma ścianki kolankowej. Będzie zatem inaczej wyglądał. Dach będzie niżej, podobnie jak w domach parterowych. E-105 i E-108 to typowe domy z poddaszem i ścianką kolankową o wys. ok. 1m. Proszę porównać przekroje, natychmiast będzie widać różnicę. Żeby zagospodarować całe poddasze trzeba dodać ściankę kolankową (3-4 cegły). Ale wtedy wygląd domu będzie inny, podobny do E-105. To nie znaczy, że gorszy, ale inny :) Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Krzysztof
29.12.2013 / 20:30:33odpowiedz

Czy można bardziej zagospodarować poddasze niż jest to na projekcie, mam na myśli powierzchnie na garażem, czy jest możliwe wykorzystanie go np. na suszarnię.

E-DOMY.PL
29.12.2013 / 21:41:38odpowiedz

Można rozważyć obniżenie stropu nad garażem, wtedy wzrośnie wysokość na poddaszu i tą przestrzeń na pewno można będzie wykorzystać, oczywiście nie na pokój mieszkalny. E-DOMY.PL

Krzysztof
29.12.2013 / 20:27:38odpowiedz

Czy można zrobić pralnię na górze w miejscu schowek? lub gdzie można przenieść pralnie.

E-DOMY.PL
29.12.2013 / 21:39:11odpowiedz

Witamy. To niezły pomysł :) Tak pralnię można przenieść w miejsce schowka. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

John
08.08.2013 / 09:43:21odpowiedz

Witam, czy możliwe jest w ramach adaptacji projektu, doprojektowanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła? Dziękuję

E-DOMY.PL
13.08.2013 / 11:07:59odpowiedz

Ten projekt jest dostępny w wersji z wentylacją mechaniczną. Prosimy o kontakt z biurem. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Piter
03.07.2013 / 13:18:34odpowiedz

Witam. Zastanawiam się nad budową w tym stylu domu ale podobno drogi bedzie strop i dach więc zaczynam mysleć o czymś mniejszym u podstaw a wiekszym domem z poddaszem to będzie mniejszy strop i dach ale znów ocieplenie poddasza. Sa to dużę róznice ? Dzieki

E-DOMY.PL
05.07.2013 / 14:35:22odpowiedz

Witamy. Różnice są spore, oba rodzaje domów mają swoich zwolenników i przeciwników. Parterowy dom to duży komfort użytkowania. Brak schodów, brak skosów, brak przegrzewającego się latem poddasza. Dom z użytkowym poddaszem bardziej ekonomicznie wykorzystuje przestrzeń, ma mniejszy dach, strop, ale ma też wieeelu przeciwników :) Nie da się w krótkim komentarzu, jednoznacznie zarekomendować jednego typu domu. E-DOMY.PL

Krzysztof
12.05.2013 / 16:19:41odpowiedz

Czy w tym domu zaplanowany jest kominek i gdzie?

E-DOMY.PL
12.05.2013 / 17:14:24odpowiedz

Witamy. W salonie obok okna jest komin. Obok komina kominek. E-DOMY.PL

Krzysztof
08.05.2013 / 22:59:21odpowiedz

Czy można parter zrobić jak w projekcie E-114, a reszta bez zmian?

E-DOMY.PL
08.05.2013 / 23:35:49odpowiedz

Tak, ale łazienka na piętrze ma pion kanalizacyjny. Trzeba o nim pamiętać. E-DOMY.PL

gordon
06.05.2013 / 16:47:39odpowiedz

Czy możliwa jest zmiana funkcjonalności pomieszczeń, tzn. chodzi mi o zamianę miejscami garderoby z łazienką na parterze? Graniczą co prawda ścianą (są koło siebie), ale czy nie byłoby problemu z przeniesieniem przyłączy, które muszą znajdować się w łazience (dopływ wody, odprowadzenie ścieków...)?

E-DOMY.PL
08.05.2013 / 23:34:02odpowiedz

Tak. Raczej nie powinno być z tym problemu :) E-DOMY.PL

Krzysztof
26.04.2013 / 19:38:35odpowiedz

Czy możliwe jest dobudowanie okna w jednym z pokojów na poddaszu, mam na myśli okno w pionie z jakąś dobudówką w dachu?

E-DOMY.PL
26.04.2013 / 20:43:39odpowiedz

Tak. Ale w ramach adaptacji projektu. E-DOMY.PL

Darbud-Ewelina
29.03.2013 / 21:42:13odpowiedz

Witam wszystkich , budujemy domy ciepłe, energooszczędne, ytong energo 36.5cm,40cm, 24cm, jak również z solbetu, silikatu ,nasze prace można zobaczyć na żywo porozmawiać z klientami przeczytać referencje działamy na mazowieckim w razie zainteresowania służę pomocą email;budowapodklucz [aT] wp.pl

_noi
17.03.2013 / 17:02:45odpowiedz

Witam, jaka jest klasa energetyczna tego domu oraz dokładnie ile kWh/1m3/rok? Dziękuję.

Adam
16.03.2013 / 15:22:34odpowiedz

Witam, Proszę o podanie wysokości ścianki kolankowej?

E-DOMY.PL
18.03.2013 / 12:09:00odpowiedz

Wysokość cofniętej ścianki kolankowej wynosi ok. 1,70cm. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Krzysztof
27.02.2013 / 19:18:26odpowiedz

Bardzo podoba mi się ten projekt, ale zgodnie z moimi pytaniami chciałbym coś pozmieniać w ramach adaptacji na parterze - w miejscu (sypialnia, garderoba, wc), chciałbym mieć sypialnie nie musi być tak duża, pokój - biblioteka - trochę większy niż obecna garderoba i łazienka tak jak jest lub jak będzie potrzeba trochę można zmniejszyć, żeby z komunikacji wchodzić osobno do każdego pokoju (podoba mi się jak w projekcie E-116), z tym że wybieram E-134 ze względu na poddasze. Proszę o inforamcję czy można te zmiany dokonać i jak to mam zainicjować.

E-DOMY.PL
27.02.2013 / 19:40:27odpowiedz

Witamy! Zmiany, o których Pan pisał, może Pan wykonać w ramach adaptacji projektu. Na proponowane zmiany wystawimy bezpłatną zgodę. Prosimy o kontakt telefoniczny - wyjaśnimy szczegóły. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Krzysztof
24.02.2013 / 13:27:40odpowiedz

Bardzo podoba mi się ten projekt, ale zgodnie z moimi pytaniami chciałbym coś pozmieniać w ramach adaptacji na parterze - w miejscu (sypialnia, garderoba, wc), chciałbym mieć sypialnie nie musi być tak duża, pokój - biblioteka - trochę większy niż obecna garderoba i łazienka tak jak jest lub jak będzie potrzeba trochę można zmniejszyć, żeby z komunikacji wchodzić osobno do każdego pokoju (podoba mi się jak w projekcie E-116), z tym że wybieram E-134 ze względu na poddasze.

Krzysztof
22.02.2013 / 13:19:05odpowiedz

Gdzie mogę w rzeczywistości zobaczyć ten dom, mieszkam na podkarpaciu.

E-DOMY.PL
23.02.2013 / 22:32:19odpowiedz

Witamy. Odpowiadamy ogólnie, bo to pytanie często się pojawia. Niestety, nie mamy prawa do udzielania informacji na temat lokalizacji domów, budowanych wg naszych projektów. E-DOMY.PL

Krzysztof
22.02.2013 / 12:23:01odpowiedz

Czy pralnia jest w pomieszczeniu technicznym?

E-DOMY.PL
22.02.2013 / 12:45:45odpowiedz

Pralka jest przewidziana w pom. technicznym. W razie potrzeby można pralkę przenieść w inne miejsce. E-DOMY.PL

Krzysztof
22.02.2013 / 11:53:13odpowiedz

Co to jest komunikacja - czy ta ścianka oddziałowa jakby w sypialni pomiędzy garderobą a wc musi być? drugie pytanie czy pomieszczenie garderoba może np. pokojem gabinetem lub biblioteką?

E-DOMY.PL
22.02.2013 / 12:51:36odpowiedz

Komunikacja to właśnie ta przestrzeń za ścianą. Tą ściankę można zlikwidować. Pomieszczenia garderoby może być pokojem. E-DOMY.PL

Krzysztof
22.02.2013 / 13:17:47odpowiedz

Po zmianie pomieszczenia garderoba na pokój - bibliteke czy jest możliwe większe okno?

E-DOMY.PL
22.02.2013 / 13:59:41odpowiedz

Tak.

Krzysztof
21.02.2013 / 22:35:01odpowiedz

Czy schowek na poddaszu może być garderobą?

E-DOMY.PL
22.02.2013 / 09:42:56odpowiedz

Witamy. Przeznaczenie pomieszczenia jest dowolne. E-DOMY.PL

Wlodzimierz
23.01.2013 / 12:16:29odpowiedz

Czy dom o symbolu e-134 spelnia kryteria domu energooszczednego. Pytam w zwiazku z projektem doplat do budowy domow energooszczednych.

E-DOMY.PL
23.01.2013 / 18:48:26odpowiedz

Witamy. Informację dot. programu dopłat (NF40 i NF15) zamieściliśmy w Aktualnościach. Zapraszamy do zapoznania się. E-DOMY.PL

wlodzimierz
20.01.2013 / 20:21:17odpowiedz

Czy mozliwe jest wybudowanie tego domu na płycie zelbetowej.

E-DOMY.PL
20.01.2013 / 20:56:31odpowiedz

Oczywiście można zaprojektować płytę pod całym budynkiem, ale w ramach adaptacji projektu. E-DOMY.PL

jager
07.01.2013 / 19:31:31odpowiedz

Witam, Porównując koszty budowy, projekt e-134 jest stosunkowo dużo droższy od e-116, chociaż wydawałoby się, że oba projekty powinny być w podobnych cenach (mniejsze fundamenty, powierzchnia dachu, mniej okien, (projekt e-134). Czy na tak dużą różnice w kosztorysie mógł wpłynąć okres w którym były one sporządzane ?

E-DOMY.PL
07.01.2013 / 21:35:46odpowiedz

Witamy. Różnica wynika z różnicy powierzchni użytkowej obu domów. E-134 ma powierzchnię użytkową ok. 140m2, a E-116 powierzchnię ok. 119m2. Opracowując szacunkową wycenę, korzystamy właśnie z tego parametru. W wycenie E-116 nie jest liczona powierzchnia wykończenia poddasza, bo jest opcjonalne. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Krzysztof
21.02.2013 / 19:33:36odpowiedz

Czy w miejscu garderoby można zrobić pokój i czy komunikacja tzn. sypialnia od łazienki jest oddzielona jakąś ścianką?

E-DOMY.PL
22.02.2013 / 10:07:01odpowiedz

Tak, sypialnia jest oddzielona ścianką od komunikacji, a tym samym od łazienki i garderoby. E-DOMY.PL

Krzysztof
22.02.2013 / 12:09:36odpowiedz

Czy musi być ta ścianka?

E-DOMY.PL
22.02.2013 / 12:48:18odpowiedz

Nie.

Krzysztof
23.02.2013 / 21:10:18odpowiedz

Skoro można usunąć ściankę czy można powiększyć pomieszczenie garderoba przesunąć w lewo okno do garderoby które miało być na końcu komunikacji, zmienić w ten sposób układ komunikacji i żeby sypialnia była zamknięta z wejściem z komunikacji?

E-DOMY.PL
23.02.2013 / 22:25:12odpowiedz

Witamy. Tak, można takie zmiany zrobić, w ramach adaptacji projektu. E-DOMY.PL

majer
15.12.2012 / 21:51:12odpowiedz

Witam. Czy w tym domu można podnieść ściankę kolankową. Z wizualizacji wygląda, że jest niska? Czy nie popsuje to domu z zewnątrz?

E-DOMY.PL
28.12.2012 / 10:43:41odpowiedz

Tak, można. Podniesienie o 1-2 "cegły" nie popsuje efektu. E-DOMY.PL

ala
10.12.2012 / 09:07:23odpowiedz

Witam. Czy można spodziewać się ze zrobią państwo wizualizacje wnętrz w 3 D tego domku?

E-DOMY.PL
10.12.2012 / 16:44:43odpowiedz

Pracujemy nad wizualizacjami wnętrz. Pojawią się w I kwartale 2013. Pozdrawiamy. E-DOMY.PL

Do pobrania

Przeglądaj i pobieraj szczegółowe rysunki pokazowe projektu z dokumentacji technicznej. UWAGA: Załączone rysunki stanowią wyłączną własność firmy E-DOMY.PL i nie mogą stanowić podstawy do opracowania projektów indywidualnych.

Schowaj
0 projektów
w Twojej teczce
  • pow. użytkowa
  • min. szerokość działki
  • kondygnacje
Pokaż rzuty